Кожен покупець інтернет-магазину galaxymarket.com.ua може скористатися ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо його щось не влаштовує у товарі. Наприклад, колірна гама, габарити, дизайн та ін. У цій ситуації повернути покупку можна за 7 днів після придбання її на нашому сайті або за 14 днів у разі придбання у звичайному магазині.
Все відбувається відповідно до встановлених законів України. Подробиці про отримання можна дізнатись у консультантів перевізника, номер яких є на сайті.
Період відправлення та отримання зворотно визначеної суми може становити до 30 днів. Термін встановлено без порушень зазначених пунктів у наказі №103 Міністерства економіки. При цьому вам потрібно заповнити відповідну заявку про повернення.
Слід зазначити, що не всі розділи продукції можна повернути відповідно до Постанови Міністерства України, чинної від 19 березня 1994 року.
Будь-яка продукція, що повертається має відповідати магазинному зовнішньому вигляду і не мати жодних вад (крім причини повернення), з відсутністю ознак стороннього втручання. Також повинні бути присутні всі комплектуючі товару, включаючи упаковку та наклейки, якщо поставлялися з ними.
Товар повертається чи обмінюється за допомогою сервісу Нової Пошти чи Укрпошти з нашою оплатою. Якщо товар відправляється без сповіщення нам, послуги з доставки та інших витрат, що належать до повернення, бере на себе покупець.
Для обміну чи повернення замовлення потрібно виконати такі дії: замовник за допомогою пошти відправляє товар, після чого ми його отримуємо та виконуємо поставлені вимоги, а саме повернути кошти чи обміняти покупку на інший товар.
Ми не несемо відповідальності у випадку, якщо товар пошкодився у процесі перевезення або доставлявся надто довго службою доставки. Вся продукція нашого магазину має належну страховку. Рекомендуємо оглядати і перевіряти якість товару при отриманні у присутності працівників відповідної служби доставки. Якщо посилка розкривалася поза службовим приміщенням складу чи офісу транспортувальника претензії не можуть бути оброблені та прийняті.
Гарантія з належними привілеями не може бути надана товарам з категорії «захисні плівки», оскільки вони є витратними складовими.
Можливість повернення або обміну поширюється на мобільні гарнітури, автомобільні утримувачі, зарядні пристрої та інші аксесуари. Якщо товар отримав якісь вади у процесі перевезення необхідно відмовитися від купівлі, тоді замовлення вирушає назад складу.
При надсиланні чохлів обов'язкова наявність всіх комплектуючих та магазинний стан виробу. Якщо повернення здійснюється через брак, потрібно вказати на недоробки та прикладати відповідні документи. Якщо у вас є особисті причини відправки, достатньо виконати зазначені інструкції. Таким чином, при перевірці замовлення має мати ідеальний працездатний стан без зовнішніх і внутрішніх дефектів, а також слідів ремонту. Отримати кошти можна кількома методами, зазначеними обраною поштою, наприклад, готівкою у відділенні перевізника за наявності відповідної декларації.
Також слід звернути увагу щодо повернення смартфонів. Крім магазинного стану, потрібна наявність комплектації, інструкцій, а також гарантійного талона. Обов'язковою є відсутність будь-яких слідів експлуатації та розбирання, а також внесення коригувань у програмне забезпечення мобільного пристрою. При поверненні товар повинен мати оригінальне упакування з відповідними даними. Можлива наявність будь-яких дефектів має бути обумовлена лише заводським браком. У такій ситуації смартфон відправляється на експертизу і у разі її підтвердження вам повертаються всі витрачені кошти на банківську картку або готівкою.
Перед оплатою рекомендуємо перевіряти товар навіть якщо він підлягає поверненню. Таким чином, ми гарантуємо повне дотримання вимог та збереження покупок, оскільки всі замовлення мають у комплекті відповідні документи, в яких зазначається гарантія, а також вартість. Оплата з вашого боку відбувається вже після огляду продукції та підтвердження отримання. Для цього необхідно надати номер замовлення та документи підтвердження особи.