ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Щоб уникнути випадків шахрайства, а також для виконання взятих на себе зобов’язань по доставці замовлення представник організації, що здійснює доставку замовлення, вправі вимагати документ, що підтверджує особу Отримувача, а також вказати тип та номер документу, наданого Отримувачем на квитанції до замовлення. Продавець гарантує конфіденційність та захист персональної інформації Отримувача.
Покупець повинен прийняти товари по кількості, відповідність моделі (модель, специфікація, критерії, брак) під час отримання товарів у присутності поштового працівника. У випадку виникнення розбіжностей по кількості товару повинен бути складений акт, за відсутності якого Покупець не може пред’явити претензії Продавцю по даному замовленню.
При виявленні невідповідності якості покупець складає рекламацію і повідомляє продавця простим чи електроним листом протягом 10 (десяти) календарних днів після отримання товарів.
У випадку якщо доставка товару проведена у вказані строки, але товар не був переданий покупцю з його вини, наступна доставка проводиться в нові строки, узгоджені з Продавцем, після повторної оплати Покупцем вартості послуг по доставці товарів.
ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ТА ОПЛАТИ
Оплата за товари здійснюється:
- Накладною платою готівкою при отриманні у оператора інтернет-магазину чи у відділені перевізника (предоплата 50 грн).
- За безготівковим розрахунком на картковий рахунок за допомогою системи Приват 24 за реквізитами, які надаються оператором-консультантом персонально покупцю після оформлення відповідного замовлення.
- У будь-якому терміналі самообслуговування за реквізитами, які надаються оператором-консультантом персонально покупцю після оформлення відповідного замовлення.
Покупець зобов’язується на протязі 3 (трьох) банківських днів з моменту здійснення оплати замовленого товару повідомити Продавця за допомогою засобів мобільного зв’язку та/або електронною поштою про здійснення такої оплати.
САНКЦІЇ ТА РЕКЛАМАЦІЇ
Продавець несе відповідальність за поставку неякісних товарів виключно у межах вартості таких неякісних товарів.
Продавець не несе відповідальності за збитки, які понесені Покупцем внаслідок невідповідного використання товарів, замовлених на сайті.
ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ ПОКУПЦЮ
Повернення грошових коштів або обмін при виявленні в замовленні товару невідповідної якості (товар з порушенням умов договору, стосовно кількості, асортименту, якості, комплектності, тари та (або) упаковки товару) проводиться тільки після повернення та отримання товару
Продавцем. Повернення товару невідповідної якості відбувається за рахунок покупця (доставку). Покупець зобов’язаний не пізніше 10 (десяти) календарних днів після отримання товару повідомити продавця про ці порушення.
При відмові покупця від товару Продавець зобов’язується повернути йому суму, оплачену покупцем, за мінусом витрат на доставку, не пізніше чим через 10 днів з дати пред’явлення покупцем відповідних вимог.
Кошти повертаються шляхом переказу з р/р № ****** в ПАО КБ «Приватбанк» м. Рівне МФО 331401.